Maskrosblomman

Maskrosblomman

tisdag 1 april 2014

Testar blogga med mobilen


Det här blir ett litet testinlägg då jag ska se om jag klarar av att blogga via mobilen. Det skulle vara smidigt ifall det funkar lika bra som med datorn eftersom den mest är upptagen känns det som :) Åtminstone tiderna då jag har möjlighet att sitta där.


Tog den här bilden idag på grekerna. De såg så härliga ut där de låg och solade i tripp, trapp, trull under lampan. Jag tror Yoda stortrivs av sitt sällskap. Hon har levt ensam så länge och nu har hon två fina vänner.  Hade jag vetat från början att sköldpaddor trivs så bra med vänner så hade jag självklart köpt 2 st redan från början.  Till sommaren kommer jag däremot att sära på dom eftersom utehagen är för stor för de små. Jag vill ju ha en chans att hitta igen dom så därför kommer dom att få gå på en mindre yta, men nästa år kanske de kan gå tillsammans.  Vi får se hur stora de är då.

Kram!


Inga kommentarer: