Maskrosblomman

Maskrosblomman

tisdag 29 april 2014

Kallt

Huvva vad jag har frusit idag. Trots +11 grader i skuggan så har det blåst kalla, kalla nordliga vindar. Det blev underställ och fleecekläder när jag kom hem och en stooor kopp varmt te och nu är jag uppkuren i soffan :-). Vad värre är att det lovas snö i morgon.  Så fruktansvärt tragiskt!!! Här har jag gått och väntat på snön hela vintern och nu när våren är här så blir det på detta viset.  Men, väderfolket har ju haft fel förr så varför inte nu också ;)

Hoppas att ni har haft en varmare dag än vad jag har haft :-)

Kram!!!

1 kommentar:

LINDA sa...

Hoppas att du slapp snö! Här har det regnat i eftermiddag och nu känns det rätt kallt ute - har varit hos grannen och eldat brasa och grillat korv och har en näsa som känns som om en har bott i frysen en stund. Underbart skönt att vara hemma framför brasan igen!

Kram
//Linda