Maskrosblomman

Maskrosblomman

fredag 11 april 2014

Påsklov!!!

Om jag kände mig lite vemodig igår när jag gick hem från jobbet,  så kände jag mig betydligt gladare idag. Visst, det känns lite tomt efter fina L, men efter att ha stressat som en tok hela veckan så kunde jag idag kliva ut genom dörren med solen i ansiktet och möta massor av glada människor som antingen gick med shoppingpåsar eller en mjukglass i handen. En del hade både och:-) Det blev till att göra små ärenden innan jag var hemma, men nu har jag en hel veckas påsklov och pirret i magen känns precis som när man är nyförälskad :-)


I morgon bär det av till stugan och jag hoppas att vi kan vara där hela veckan.  Här hemma är det snöfritt, men vid stugan är det kvar vilket är en förutsättning för att vi kan vara där i veckan.  Blir det bara halva veckan så är det ju trots allt bättre än inget.

Kram!

Inga kommentarer: