Maskrosblomman

Maskrosblomman

torsdag 10 april 2014

Idag var det min sista arbetsdag med världens finast L. Det känns lite tråkigt för egen del, men för hennes skull är jag så glad. Som hon har längtat och väntat och nu är det äntligen dax att gå i pension. Jag hoppas av hela mitt hjärta att hon får många friska år som hon kan fylla med resor och annat som hon har längtat efter.

För övrigt så verkar det gå bra att lägga in kommentarer.  Det tråkiga är att alla gamla kommentarer försvann, det var ju synd, men i och med att fler kan skriva nu så blev det mycket bättre. Någon datatekniker är jag ju inte men det är alltid lika kul att lära sig nytt :-)

Vi ses!

1 kommentar:

LINDA sa...

Jag vet hur det känns. Min bästa kompis på jobbet slutade förra året. Det skiljer 25 år på oss i ålder och vi ses fortfarande då och då, men inte varje dag som då.

Kram
//Linda