Maskrosblomman

Maskrosblomman

torsdag 16 maj 2013

Tanten på promenad

Åhh vilket otroligt väder det har varit idag!!! Helt fantastiskt :) Man blir ju rent lycklig i hela hjärtat <3. ¨Både soligt OCH varmt!!! Det tillhör inte vanligheterna denna vår. Igår var det också soligt, men när man gick ut kändes det nästan som man höll på att blåsa ur skorna. Då får det egentligen vara hur soligt det vill, blåser det på gränsen till storm är det aldrig roligt... Men idag har det som sagt varit jätteskönt och till och med nu när klockan är över 20 så är det t-shirtsväder. Nice!!! Om det inte vore för den här hockey-VM hade jag gott kunnat vara ute en bra stund till. Hur som helst så släppte jag ut tanten idag fritt på gräsmattan. Jag mår så dåligt över hur trångt hon har det när hon är ute så nu i eftermiddag fick hon gå fritt på gräsmattan en stund under ordnade former, dvs bevakad som ett litet barn:) Hon gick rätt långt under den stunden så jag tror hon bara mådde gott:)
 


Här blev hon lite nyfiken på kameran och ville nosa litegrann:) Sötnöten där.



Vad jag har förstått på väderleken så ska värmen hålla sig kvar över hela helgen och det klagar inte jag över :)

Hoppas att även ni får en riktigt mysig helg ute i solen!

Kram!

Inga kommentarer: