Maskrosblomman

Maskrosblomman

fredag 5 april 2013

Igår när jag var på affären och handlade råkade jag köpa med mig en bok hem. Syrran kommer att tro att jag helt har tappat konceptet när hon får veta vad jag hade tänkt läsa :) Grejen är den att den 3 maj ska jag, min sambo, syrran och hennes sambo åka ner till stora staden och se Bruce Springsteen på Friends arena. Det kommer att bli grymt roligt och ett välförtjänt avbrott mitt i all smet och kommer att bli en kanonhelg på alla sätt och vis. Men där på affär´n fick jag för mig att det skulle vara kul att ha läst hans biografi innan så därför fick boken följa med hem. Jag har börjat läsa lite smått, men hur jag ska klara av att plöja igenom en bok på över 500 sidor återstår att se :)
 
 
 
Idag har jag för övrigt varit ledig. Barnen har påsklov och gubben likaså så jag tog mig ledigt idag jag också. Önskar att jag har kunnat vara ledig mer i veckan, men jag har varit tvungen att ta ledigt rätt många dagar den sista tiden pga mamma och det är svårt att vara borta för mycket. Men jag valde verkligen rätt dag att vara ledig på. F är pigg från sin magsjuka, men däremot är vi inte säker på att han är smittfri, så vi valde att ta en privat familjeutflykt bara familjen med skotrarna. Oftast har vi även med oss ett gäng kompisar till barnen, men idag for vi som sagt bara familjen och det var så härligt!!! Inte för att jag har något emot barnens kompisar, men ibland är det så skönt att bara få umgås med familjen. Dessutom hade vi så fint väder, soligt och vindstilla, så dagen har inte kunnat bli bättre :)
 
Trevlig helg!

Inga kommentarer: