Maskrosblomman

Maskrosblomman

lördag 20 april 2013

Här går det undan, nu är det inte många dagar kvar tills hela mitt projekt är framme:) Åh så kul. Här om dagen syntes inget och nu har nästan alla jordhögar börjat titta fram :) Men under den här snön gömmer sig ett kaos av dess like. Det är egentligen bara den närmaste kullen (jordhögen) som är klar. Där har jag bl a fixat 3 grottor, planterat prydnasgräs, alun och åkerbärsplantor. Det kan hända att det var nåt mer också som jag har glömt bort. De andra jordhögarna är just bara jordhögar som jag ska göra en till kulle av eller bara styra iväg eller fylla ut någonstans. Det är ju som sagt fortfarande ett projekt och är långt ifrån klart. Uppe i det vänstra hörnet är det tänkt att den nån gång i framtiden ska stå ett växthus.
 


Idag skiner solen igen och barnen fick plocka fram cyklarna igår. Så himla kul!! Nu har de aldrig tid att komma in. Det är faktiskt jättekul även om man ibland vill att de åtminstone ska komma in och äta. Tyvärr blåser det kanske lite för mycket för att jag ska tycka att det är riktigt skönt, men som sagt, då går det hårt åt snön :)

Kram!

Psssss...Ni som undrar varför fågelmataren står på marken så beror det bara på att den har blåst ner. Nu är den på plats igen :)

Inga kommentarer: