Maskrosblomman

Maskrosblomman

fredag 3 januari 2014

Nattarbete

Hej!
Man kan ju undra ifall man har varit ledig för länge när man får för sig att koka marmelad vid 1-snåret på natten??? Men gott blev det och mycket uppskattat av barnen till frukost så nog var det värt det alltid :)
 
 


Förutom att jag har varit lite trött idag så har vi haft en kanondag. Finaste syster Yster har varit och hälsat på, lika trevligt som vanligt. Synd bara att vi bor lite för långt ifrån varandra för att det ska bli oftare, men desto mer uppskattat när det händer. Dessutom har det börjat snöa lite smått nu på eftermiddan och jag hoppas verkligen att snön nu kommer för att stanna. Jag börjar uppriktigt känna mig lite desperat av att det är så grått och blött ute. Ljus vit snö är precis vad jag behöver.

Kram till er!!!

Inga kommentarer: