Maskrosblomman

Maskrosblomman

tisdag 27 maj 2014

Sonens näsa läker fint. I onsdags när vi var till läkaren så visade det sig att brottet var värre än vad de först trodde så det blev en lite större operation på fredan istället. Tyvärr blev det inte helt bra, så nu ska vi dit på fredag igen för en ny bedömning. Eventuellt kan det bli en till två operationer till ifall vi har otur. Men jag tycker nog, om jag jämnför med hur det såg ut i fredags, att det ser bättre ut så jag hoppas att han slipper fler operationer.
Han är ju ett sånt barn som aldrig klagar och har i princip inte sagt nånting, även fast jag har sett på kroppsspråket att han har ont. Men så i söndags skrattade han för första gången sedan det hände, och det värmde så gott i mammahjärtat.

I övrigt rullar allt på i sin snabba takt... Förra veckan var otroligt varm, men sen kom åskan och drog iväg med värmen och nu är det kallllllt!!! Hemmet är nog lite extra tacksam eftersom insidan av huset inte har fått så mycket kärlek den sista tiden. Lite städ och fix är precis vad som behövs :)
Ute är allt så grönt och fint och det är precis nu som jag önskar att jag kunde dra in handbromsen litegrann för att hinna njuta :) Tur att det är kortvecka i veckan så helgen blir extra lång. Det känns precis rätt i tid :)

Må gott mina vänner!

Kram!

1 kommentar:

LINDA sa...

Stackarn! Hoppas verkligen att ni slipper fler operationer och att det onda går över!!!

Kram
//Linda