Maskrosblomman

Maskrosblomman

onsdag 14 maj 2014

Glad

Idag har det varit en sån där dag då jag har varit så där glad och sprallig som man ibland kan vara utan någon speciell anledning egentligen. Så himla härligt!  Det var kanonväder på morgonen,  men ganska snabbt blev det mulet,  kallt och blåsigt. Men det gjorde liksom inget. Efter middagen kom solen tillbaka och det blev en jättemysig kväll :-)

Men det bästa på hela dagen var nog ändå när jag åter fick träffa min gamle vän :-) H*n ser ut att ha klarat vintern bra och har nog sovit under barnens koja.


Det är så mysigt med igelkottar!!!

Hoppas att ni också har haft en fin dag!

Kram!

4 kommentarer:

LINDA sa...

Vilken fin vän du har! Önskar att vi också hade sådana i trädgården!!

Kram
//Linda

LINDA sa...

Tack snälla för tipset! Låter ju kanonbra :D

Kram
//Linda

Eva sa...

Men ååh vilken goding!!! Jag önskar att jag också hade igelkottar runt mig

Sofia sa...

Det är VÅÅÅÅÅR!!! det räcker för att få glatt humör.... eller hur?
Mysigt med egen igelkott.. =)
Kramis Sofia