Maskrosblomman

Maskrosblomman

fredag 16 augusti 2013

Mest bara svammel...

Nu är första 5 dagars veckan avklarad efter semestern och himmel så trött jag har varit i veckan... Jag har inte fått nånting vettigt gjort när jag har kommit hem. Men så kanske det är, jag hoppas att nästa vecka blir lite bättre. Då drar skolorna igång och det lär nog även bli kännbart för barnen gissa jag. Att ett sommarlov kan vara så långt och ändå gå så fort, ja det är magiskt...

Min sambo och två av barnen har varit uppe i stugan i veckan och sugit ut det allra sista av hans 4:e semestervecka. Våran äldsta son bokade in sig hos morfar och fick lite välförtjänt egentid med honom. Men nu är han hemma och reste av gänget kommer i eftermiddag. Åh så mysigt. Jag har saknat dem så <3

Idag vräker regnet ner och det ser ut att bli en innedag, kanske åker vi och hälsar på någon. Om jag har varit trött i veckan så lär det här gråvädret inte hjälpa, men har vi tur så kanske det spricker upp tills i eftermiddag.

Ha det bra gott folk!


Psss! Jag har lekt lite med mobilkameran :) Jag måste vara villig att erkänna att jag är barnsligt förtjust i maskrosor (på rätt ställe). Både när de blommar som små solar och när de sedan blir små fluffiga tussar. Jo jag vet att jag kanske är lite knäpp, men jag är född sån :) Att de sedan är väldigt bra mat att ge sköldpaddorna är en stor bonus

Inga kommentarer: