Maskrosblomman

Maskrosblomman

lördag 16 november 2013

Oj vad tiden går fort, den bara springer iväg. Jag ser att det är precis en månad sedan jag skrev sist och på den tiden har det hänt så mycket. Snart är det advent det är faktiskt något som jag riktigt ser fram emot i år :) Det är egentligen en hemskt stressig tid eftersom vi har två barn som fyller år + halva släkten och dessutom ska man hinna samma arbetsmängd på jobbet fast röda dagar slukar halva månaden... I fjol visste jag vid den här tiden att 2013 skulle bli ett hemskt jobbigt år eftersom det var så oroligt runt mamma. Det var så många frågetecken runt henne och hennes framtid, vi hade inte fått diagnosen då men hade våra aningar... För att inte tala om hennes ångest och förtvivlan... Att sedan min svärfar hastigt dog bara några dagar innan jul och allt kaos som följde med det gjorde att 2013 blev ännu värre än vad vi hade kunnat förställa oss. Det har verkligen varit ett tungt år, en riktigt berg-och-dal-bana, men nu börjar saker och ting på att lägga sig på plats. Jag känner mig hoppfull :)

Trevlig helg!

Inga kommentarer: