Maskrosblomman

Maskrosblomman

tisdag 26 november 2013

I min värld ska grejer fungera, jag bryr mig egentligen inte om hur, det viktiga är att det bara fungerar... Nu råkar det falla sig så att livet inte alla gånger är så enkelt. T ex har kylskåptet, nu precis en månad innan jul, havererat. Nog är väl det ändå bra typiskt... Som om vi inte hade annat att lägga pengarna på... Det var dessutom bara 4 år och borde ha fungerat längre, men enligt leverantören så har dom 5 års garanti bara på vissa utvalda produkter. Vad lämpligt då... för dom... Men det här ska inte förstör min advent. Nu försöker jag med positiv energi föröka övertala mina båda hjärnhalvor samt min sambo att det går utmärkt att klara sig utan kylskåp ända fram till våren. Men god planering och rätt inställning så...:) Haha ja vi får väl se hur det går. Jag trivs att bo i hus, men såna här gånger hade det varit smidigt att bo i en hyreslägenhet.

Kram!

Inga kommentarer: