Maskrosblomman

Maskrosblomman

onsdag 27 mars 2013

Glad Påsk!

Hejsan!
 
Idag slog jag på stort och påskpyntade.... Visst blev det fint?
 
 


Jag är helt ärligt inte så mycket för det här med att pynta till påsk. Oftast är vi uppe i våran stuga under påskhelgen och eftersom vi först måste köra 18 mil med bil och sen 1 mil på skoter så drar jag inte med mig så mycket i onödan. Lite fjädrar och så i bästa fall, men när går gränsen :) T tycket att det såg lite magert ut med påskpyntet så hon tog kniven och drog ut till skogs och kon strax hem med lite ris som hon nu håller på att klä i olika fjädrar. Klockan är lite mycket nu eftersom hon ska till skolan i morgon men vi får måla lite ägg och hänga upp där också nu när vi blir lediga.

Det ska bli riktigt skönt med påskhelgen och 4 dagars ledighet. Jag känner att det behövs...Det har varit lite rörigt både på jobbet och med mamma så lite tid i solen med familjen i all stillhet är precis vad som behövs <3

GLAD PÅSK och var RÄDD OM VARANDRA!!!!

Inga kommentarer: