Maskrosblomman

Maskrosblomman

fredag 15 mars 2013

Bulldog

Idag har T varit på provfilmning för barnprogrammet Bulldog. Herre Gud vad modig hon är. Jag har lite att lära mig av henne känner jag :) Visst var hon lite nervös, men klarade det riktigt bra. I år har det varit 2 500 barn som har sökt om att få vara med i Bulldog och 100 av dem har blivit kallade till provfilmning. Nu hoppas jag bara för T:s skull ett det går hela vägen :)

Det känns så otroligt bra att det är fredag idag och hela helgen ligger framför oss. Peppar, peppar så är vi alla friska nu (första dagen på en månad) och jag hoppas att det får fortsätta så. En helg ute i solskenet med finaste familjen är precis vad jag skulle behöva nu. Hoppas bara att det blir av och att vädret håller i sig.

Det känns bra med det här med bloggen. Nu gäller det bara att lära sig allt :)

Ha det gott!

Inga kommentarer: