Maskrosblomman

Maskrosblomman

torsdag 3 juli 2014

Skitsnack

Bajsar björnar i skogen? 
Ja, men dom skiter också på vägen för att säja " Jag finns här men du ser mig inte. Mohahahaaaa "


Denna klus låg på vägen, alldeles bredvid våran stuga i helgen då jag och yngsta sonen var dit en sväng. Björnar är fina djur, på håll vill säja ;)
Jag är inte riktigt förtjust över att ha dom upp i husknuten.

För övrigt så har jag sista dagen på jobbet i morgon och det känns så skönt.  Semester är alltid så trevligt att ha :-)

Kram!

6 kommentarer:

lavendia sa...

Hu, är det verkligen björnbajs? Trevlig semester! Önska björnen detsamma med vistelse på annan ort.

Unknown sa...

Ja tyvärr är det björnbajs :( Det fanns även tasstryck i diket så det var ingen tvekan. Jag hoppas att björnen håller sig på avstånd nu i sommar :)

Rost och rädisor sa...

Skulle aldrig känna igen en björmskit i verkligheten men ett spår skulle jag nog inte ta miste på. Just vid huset vill man ju ha det björnfritt annars tycker jag det är spännande djur. La en hel vecka på att försöka få syn på björn i Orsatrakten för några år sen men kammade noll. Detta trots att en björn gott in i samhället och vi visste på ett ungefär var den fanns.
Trevlig helg
Anette

Unknown sa...

Det luriga med björnar är just att de har full koll allt runt om dom och är otroliga på att gömma sig trots sin storlek. Det är helt klart ett spännande djur :-)

LINDA sa...

Oj, hur långt norr ut bor du? Så exotiskt det låter. Fast man vill ju inte få sällskap av bamse när man sitter och fikar i bersån direkt ;)

Kram
//Linda

Unknown sa...

Våran stuga ligger väster om Lycksele i Västerbotten, men vi bor närmare kusten :-) Om det är exotisk vet jag inte, men det är en fantastisk miljö. Sverige är helt underbart:-)