Maskrosblomman

Maskrosblomman

lördag 12 juli 2014

Jag njuter!!!

Semester är nåt jag gillar skarpt :-) Vi far sällan iväg på några längre resor, semester för mig är att ta dagen som den kommer och vi väljer aktivitet utifrån vad det är för väder. I veckan har det varit ett helt gudomligt väder vilket var perfekt för att hälsa på pappa och hans fru i deras stuga. Det var stekande hett och vindstilla., vilket är helt optimalt för att åka ut på vattnet och ta en kvällsutflykt med sälsafari. Att se dessa runda, goa djur ligga och sola på en stenhäll gör ens egna självförtroende betydligt starkare, vilket är en trevlig känsla :-) Nu kan jag också ligga och sola med både kärlekshandtag, volanger, fettvalkar och allt vad det heter utan att känna mig värst :-)


Att ta en fin bild på solnedgången i en båt är inte så lätt trots att vattnet är lugnt. Lite gung är det alltid så att få horisonten rak var lite för svårt denna gång, men ni får ändå en liten hint över vilken underbar kvällssol vi hade. Detta kort är taget vid 01-tiden på natten.


Kram!!!


Inga kommentarer: